ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Καμία ενημέρωση σε τυφλούς κατόχους ATH.ENA CARD σχετικά με τη κάρτα συνοδού Α.ΜΕ.Α. στα Μ.Μ.Μ.

Γράφει ο Γιώργος Τσιματσίδης

Διαστάσεις σκανδάλου τείνει να λάβει η αγνωμοσύνη των υπευθύνων που έχουν επωμισθεί το project που λέγεται "Ηλεκτρονικό Εισιτήριο" στις Συγκοινωνίες Αθηνών.

Αγνωμοσύνη σχετικά με μια ευαίσθητη κατηγορία επιβατών, αυτή των τυφλών συνανθρώπων μας οι οποίοι έχοντας ήδη υψηλό ποσοστό αναπηρίας λόγω τύφλωσης, δικαιούνται κάρτα συνοδού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και λόγω της αλλαγής του συστήματος συλλογής κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, δεν έχουν λάβει καμία ενημέρωση για το αν δικαιούνται τη νέα ATH.ENA CARD και για τον άνθρωπο που τους βοηθά στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Αυτή η κατηγορία συμπολιτών μας μένει κυριολεκτικά και μεταφορικά λοιπόν ...στο σκοτάδι καθώς  στην ερώτηση "...θα μπορώ να έχω κάρτα συνοδού μαζί με τη δική μου ATH.ENA CARD, όπως είχα κι όταν χρησιμοποιούσα τη παλιά ετήσια κάρτα;" , από τα Κ.Ε.Π. οι υπάλληλοι τους παραπέμπουν στα εκδοτήρια καρτών κι από εκεί, οι υπάλληλοι των εκδοτηρίων μη έχοντας λάβει γνώση με σχετική ερμηνευτική εγκύκλιο ή άλλη σχετική ανακοίνωση από αρμόδιο όργανο, εκδίδουν μια κάρτα για το εκάστοτε Α.ΜΕ.Α. και όταν έρθει η ώρα να τους ζητήσεις και κάρτα συνοδού απαντούν ευθέως πως δεν ξέρουν τίποτα για αυτό το θέμα και πως σε αυτή την εξαιρετική περίπτωση ο ενδιαφερόμενος πρέπει να επικοινωνήσει με το 11185 ή την ΗΔΙΚΑ.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως το 11185 είναι ένα απλό πληροφοριακό κέντρο και κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πως το τηλεφωνικό αυτό κέντρο θα λύσει το πρόβλημα που έχει προκύψει στη μετακίνηση με συνοδό των τυφλών συνανθρώπων μας.

Επίσης, το idika.gr , το ηλεκτρονικό σύστημα διακυβέρνησης της κοινωνικής ασφάλισης, είναι απλά ένα απρόσωπο site που χρησιμεύει στην ενεργοποίηση των καρτών Α.ΜΕ.Α. και ανέργων μέσω ταυτοποίησης με το TaxisNet και όπως καταλαβαίνετε, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να επικοινωνήσει κανείς με τους ανθρώπους της ΗΔΙΚΑ.

Η υπόθεση καταντά φαύλος-κύκλος, ωστόσο κάτι που μας κίνησε το ενδιαφέρον είναι πως και στο site της athenacard.gr , στο πεδίο εκείνο που κάποιος μπορεί να αιτηθεί να του αποσταλεί ταχυδρομικά η κάρτα του, υπάρχουν μόνο οι ενδείξεις "Ειδικές κατηγορίες: - ΑΜΕΑ - άνεργοι" και καμία άλλη υποενότητα ή checkbox που να μπορεί κάποιος να υποδηλώσει πως χρήζει κάρτα συνοδού.

Μέγιστο το μερίδιο της υπαιτιότητας για τους ανθρώπους του ΟΑΣΑ λοιπόν...

Ελπίζουμε, πως μετά από αυτό το ζήτημα που προέκυψε, οι άνθρωποι της ATH.ENA CARD να λάβουν υπόψιν τους τις εξαιρέσεις που υπάρχουν στον κανόνα καμιά φορά και ...να μη βράζουν όλους τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη υποστήριξης "στο ίδιο καζάνι" το οποίο έχει απ΄έξω την επιγραφή ΑΜΕ.Α. .

Με τα της ATH.ENA CARD δεν τελειώσαμε ... Έρχονται κι άλλα ... σύντομα !