Εκτροχιασμός τρένου στη Λαμία στη "νέα εποχή ανάπτυξης" του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα...


Στα "μνημονιακά" χρόνια που ζούμε και στα πλαίσια της "υγειούς ανάπτυξης" αυτής της έρμης χώρας που λέγεται Ελλάδα, δεν θα μπορούσε και ο τομέας των συγκοινωνιών να μείνει ανεπηρέαστος.

Και ο λόγος για τον τομέα των συγκοινωνιών σταθερής τροχιάς καθώς το συγκοινωνιακό έργο του ΟΣΕ ( ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν προτιμάτε) το ανέλαβαν πλέον οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato. 

...κι εκεί που περιμένει κανείς να δει βελτίωση των συνθηκών στις μετακινήσεις με τα τραίνα, παρατηρεί όχι μόνο αυξήσεις στα εισιτήρια αλλά και σιδηροδρομικά ατυχήματα σαν κι αυτό που συνέβη στις 5:45 τα ξημερώματα στη Λαμία, στο δρομολόγιο της γραμμής Λιανοκλάδι - Λαμία - Στυλίδα.

Τα "ψαλίδια" των γραμμών δεν ήταν σωστά τοποθετημένα με σκοπό τον άμεσο εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας η οποία κατέληξε σε μικρή αποθήκη του ΟΣΕ με αποτέλεσμα τον τραυματισμό μια επιβάτιδας και μιας συνοδού υπαλλήλου της σιδηροδρομικής εταιρίας.

Οι γυναίκες μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο Λαμίας μετά απο επέμβαση της πυροσβεστικήςπου χρειάστηκε να κόψει κάγκελα για να απεγκλωβιστούν οι τραυματισμένες κυρίες.

Η συγκοινωνία στον σιδηροδρομικό άξονα Λιανοκλάδι- Λαμία - Στυλίδα έχει αποκατασταθεί αλλά αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο ατύχημα έρχεται σε μια εποχή όπου οι νέοι διαχειριστές των Ελληνικών τρένων, έχουν υποσχεθεί να πάνε τον σιδηρόδρομο ένα βήμα μπροστά και να περάσει η Ελλάδα σε μια νέα εποχή ταχύτερων και ποιοτικότερων υπηρεσιών.

Κατά πως φαινεται μέχρι να γίνουν όλα αυτά πράξη, τα σιδηροδρομικά ατυχήματα θα αποτελούν μέρος του συγκοινωνιακού έργου. Ας κάνουμε λοιπόν όλοι υπομονή, να δούμε που θα καταλήξει η όλη κατάσταση.