To proagelos.gr καλεί τους αναγνώστες του αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο να δώσει τις καταγγελίες του στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να στείλετε με e-mail την καταγγελία σας στο proagelos@gmail.com γράφοντας φυσικά το ονοματεπώνυμό σας καθώς και ένα e-mail επικοινωνίας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και στη συνέχεια να αναρτήσουμε την καταγγελία που κάνατε.
SUBSCRIBE-LIKE-SHARE-COMMENT

Ποτέ πια Canon !

Έχω εκνευριστεί ...και πως το κρατάω μόνο εγώ το ξέρω !

Σάββατο πρωί και μες τη καλή χαρά ξεκινώ για μια ριμαδοεπένδυση κάποιων ευρώ για την αγορά ενός πολυμηχανήματος που θα με βοηθήσει να ρεγουλάρω το so-ho μου και παρόλα αυτά το μαραφέτι βγήκε ελαττωματικό.

O λόγος, για ένα Canon PIXMA MP230 το οποίο βγάζει πρόβλημα στο scanner και γι αυτό ακριβώς και εκνευρίζομαι, επειδή το scanner είναι αυτό που θέλω περισσότερο για χρήση.

Ποτέ πια Canon !!! Μπήκα στο Internet και είδα πως το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει παγκοσμίως πρόβλημα. Σε πολλά φόρουμ, άνθρωποι ρωτούν μήπως κανείς ξέρει πως διορθώνεται η βλάβη στον σαρωτή.

Κάνω install το λογισμικό και τζίφος ! Αυτό που είδα όταν διαπίστωσα πως δεν μπορώ να σκανάρω ήταν :


Λοιπόν, το μαραφέτι πάει για επιστροφή πάει και τελείωσε !!!
Δεν θέλω ούτε customer support ούτε συμβουλές ...

ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ;;;

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ...

Νεότερη Παλαιότερη
Παγκόσμιος χάρτης διασποράς COVID-19