Αίτημα για διεύρυνση των μετρήσεων τηλεθέασης θέτει ο ΑΝΤ1


Αναδημοσίευση από Marketing Week Online

Σχεδιάζει νέα streaming υπηρεσία για on demand διάθεση του περιεχόμενου του

Το ζήτημα της μέτρησης της ετεροχρονισμένης τηλεθέασης σε ένα «παράθυρο» 3 ή 7 ημερών θέτει ο ΑΝΤ1. Το κανάλι του Αμαρουσίου έχει στα σχέδιά του το λανσάρισμα μιας νέας πλατφόρμας streaming για την παροχή του περιεχομένου του on demand στο προσεχές διάστημα, αλλά θέτει ως προϋπόθεση για την ολοκλήρωση του πρότζεκτ τη διεύρυνση των μετρήσεων τηλεθέασης στις υβριδικές πλατφόρμες όπως το ERTflix.

Με την άνοδο των υπηρεσιών τύπου Netflix, «είναι ο μονόδρομος και για τα εγχώρια κανάλια να αποκτήσουν στο δικό τους σύστημα ετεροχρονισμένης τηλεθέασης όπου ο τηλεθεατής θα επιλέγει το πότε και το πώς θα δει το περιεχόμενο που προσφέρουμε και είναι στα άμεσα σχέδιά μας να αναπτύξουμε μια τέτοια πλατφόρμα», δήλωσε ο Chief Content Officer του ΑΝΤ1, Τζώρτζης Ποφάντης στο χθεσινό διαδικτυακό press event για την παρουσίαση του νέου προγράμματος του σταθμού.

«Το ζητούμενο είναι στις μετρήσεις τηλεθέασης να προστίθεται και το κοινό από διαφορετικές πλατφόρμες, όπως γίνεται στο εξωτερικό για να έχει εικόνα ο διαφημιζόμενος για τη θέαση κάθε τηλεοπτικού προϊόντος σε βάθος 7 ημερών», τόνισε και συμπλήρωσε ότι για παράδειγμα οι «Άγριες Μέλισσες» έχουν στη γραμμική τους μετάδοση περίπου 1.500.000 τηλεθεατές, ενώ τις επόμενες ημέρες από την προβολή κάθε επεισοδίου προστίθενται άλλοι 300.000 viewers μέσω του ant1.gr.

Οι θεάσεις στο internet είναι μεν μετρήσιμες από τα κλικ, αλλά χωρίς δημογραφικά χαρακτηριστικά ανά κοινό. Με την είσοδο των streaming υπηρεσιών υβριδικής τηλεόρασης επιβάλλεται η τηλεθέαση να γίνει μετρήσιμη και από διαφορετικές πλατφόρμες, υποστήριξε ο Τζ. Ποφάντης.


ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ...

Νεότερη Παλαιότερη