Νέα υπηρεσία brand safety από την DPG


Αναδημοσίευση από το Marketing Week Online

Σε συνεργασία με την OCM

Σε στρατηγική συνεργασία προχώρησε η DPG Digital Media με την OCM με τη χρήση του brand safety & contextual targeting tool «AdSquirrel», στο σύνολο των Μέσων που διαχειρίζεται εμπορικά. Έχοντας ως γνώμονα την έγκαιρη ανταπόκριση στα ζητούμενα της αγοράς και τη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η DPG αξιοποίησε την εν λόγω τεχνολογία όλη την περίοδο Covid-19 lockdown που προηγήθηκε, καταγράφοντας αξιοσημείωτα ποσοστά μείωσης του impression waste, όπως επισημαίνει.

Παράλληλα, με βάση την contextual ανάλυση των κειμένων δόθηκε η δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμων συμπερασμάτων για τις αναγνωστικές συνήθειες των επισκεπτών εκείνη την περίοδο. Το AdSquirrel είναι το πρώτο AI εργαλείο που «διαβάζει» την ελληνική γλώσσα και παρέχει επιπρόσθετες δυνατότητες brand safety & contextual based στόχευσης στο Google Ad Manager, αναλύοντας άρθρα (κείμενα/εικόνες) και επιστρέφοντας σε real-time απαντήσεις στον AdServer σχετικά με παραμέτρους όπως Brand Safety, Topic Category, Named Entities (Brands, Recognized People, Cities, Events), Sentiment και Keyword Blocking.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ...

Νεότερη Παλαιότερη