Μετά από τριάντα χρόνια συνεχούς παρουσίας στις σελίδες του Βήματος, την Κυριακή 5 Οκτωβρίου μπήκε το τελευταίο άρθρο του Άλκη Γαλδαδά στην εφημερίδα “Tο Βήμα”.
Μια εβδομάδα πριν, όμως, είχε παραδώσει ένα άλλο άρθρο όπου με την συνεργασία ενός έμπειρου πιλότου, φαινόταν ότι το αεροπλάνο της προέδρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ούρσουλα φον ντερ Λάυεν, στην προσπάθειά του να προσγειωθεί στην περιοχή του Πλόβντιβ, μπορεί μεν να συνάντησε κάποιες παρεμβολές από ρωσικές πηγές, φαινόμενο συνηθισμένο στις ημέρες μας για τους πιλότους της Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά είχε εναλλακτική λύση χρησιμοποιώντας ειδικούς χάρτες που υπάρχουν στην διάθεση των πιλότων για όλα τα αεροδρόμια, όπως και έγινε.
Η έρευνα γύρω από το άρθρο αυτό ήταν εξαντλητική και συνοδευόταν και από τους συγκεκριμένους αεροπορικούς χάρτες της περιοχής Πλόβντιβ που προφανώς χρησιμοποίησαν οι δυο πιλότοι του ναυλωμένου από την Ευρωπαϊκή Ένωση αεροσκάφους. Μαζί άλλος ένας χάρτης που έδειχνε τις επίμαχες παρεμβολές να είναι αρκετά μακρύτερα από την περιοχή του Πλόβντιβ . Γινόταν μάλιστα και η δευκρίνηση πως οι Νιού Γιορκ Τάιμς είχαν κάνει λάθος όταν στο δικό τους ρεπορτάζ έκαναν λόγο για την χρήση τοπικών χαρτών από χαρτί….
Στο τέλος του άρθρου γινόταν αναφορά και στο ότι αυτό το συμβάν την αμέσως επόμενη ημέρα ακολουθήθηκε από δήλωση της εκπροσώπου της Ε. Ε. ότι θα πρέπει να διατεθούν και άλλα χρήματα για την ασφάλεια των πτήσεων που κινδυνεύουν από τις παρεμβολές των Ρώσων!
Το άρθρο που θα δημοσιευόταν στις επιστημονικές σελίδες του Βήματος αλλά «κόπηκε» από τη διεύθυνση της εφημερίδας χωρίς καμία άλλη διαβούλευση ή συζήτηση με τον συντάκτη. Αυτό ανάγκασε τον ‘Αλκη Γαλδαδά να υποβάλλει την παραίτησή του.
Πηγή: ΤΥΠΟΛΟΓΙΕΣ
Δημοσίευση σχολίου